יתרונות השימוש בגומיית כושר (טרה בנד)

הגומיית כושר מאוד שימושית בשיעורי הפילאטיס. ישנם מספר דרגות שונות של הגומיות אימון, שניתנות לזיהוי עפ"י הצבעים השונים.

לגומיית כושר (טרה בנד) יתרונות רבים, מכיוון שמצד אחד הן מקלות על האימון ויכולות לתת מענה ופתרון לאנשים בעלי מוגבלויות וקשיים מוטוריים שונים ו/או מחלות כאלו ואחרות (אוסטרופורוזיס /אוסטאופניה), ולהקל על טווחי התנועה.

מצד שני, הגומיית פילאטיס  יכולה לאתגר ולהפוך את האימון למסובך יותר, ומורכב יותר ע"י שימוש נכון בגומיית פילאטיס.

יתרונותיה של הגומיית אימון (טרה בנד) מעבר לאתגר של הגוף, היא ההתנגדות שלה, ע"י ההתנגדות היא יוצרת תנועה בכיוונים מנוגדים בין חלקי הגוף. עוד יתרון זה הדחיסה, לדוגמא: הכנסת הרגל אל מפרק הירך בצורה מדוייקת יותר. הוספת התנגדות לדוגמא בחגורת הכתפיים.

עוד יתרון בולט של הגומיית כושר (טרה בנד) הוא היכולת תמרון בגומיה, ז"א מיקום האחיזה למידת ההתנגדות הרצועה, ככל שהידיים לדוגמא קרובות יותר ככה הגומיה תתנגד יותר והפוך.

מאפיין בולט נוסף של הגומיית אימון (טרה בנד) הוא היכולת לתרגל טווחי תנועה. לדוגמא כאשר נניח את הגומיית טרה בנד מתחת לכף רגל ונמתח הצידה במנח עמידה רגיל וישר, אנו נחזק את כל שרירי הירך הקדמי והאחורי נעזור למקרבים וע"י מספר חזרות נוכל לראות במיידי את הגדלת הטווחים.

על מנת לשמר את הגומיית פילאטיס נאכסן אותה בתליה ונפזר עליה טלק מידי פעם ע"מ להאריך את חייה.

תמיד נצטרך לשים לב כי הגומיית כושר (טרה בנד) פרוסה בצורה טובה , ונותנת אחיזה נכונה ולא מתלפפת סביב המפרקים (דוגמת כף יד או ברך), כיון שככה היא תוכל לפגוע בנו וזאת לא המטרה.

הגומיית אימון וכושר היא אביזר חובה בתרגול הפילאטיס והשיקום, מסייעת רבות , מאתגרת את הגוף ומגדילה טווחי תנועה.

מאת אדר נובק

מחירים מיוחדים לאנשי
מקצוע ומוסדות

מדריכים | מאמנים | פיזיותרפיסטים | אנשי מקצוע | מכונים | מוסדות | קבוצות ועוד…

מוצרים שאולי תאהב