מה ההבדל בין יוגה לפילאטיס

מה ההבדל בין יוגה לפילאטיס?

בשנים האחרונות, מספר אנשים המודעים לחשיבות שמירה על אורח חיים בריא נמצא במגמת עלייה. אורח חיים בריא אינו מסתכם רק בתזונה נכונה ומזינה אלא כולל בתוכו גם ביצוע פעילות גופנית ושמירה על בריאות הנפש.

בעבר, אנשים היו נרשמים למכון כושר, מבצעים אימוני אירובי או אימוני משקולות לבד ובכך, משיגים את מטרותיהם. בתקופה הנוכחית של הפוסט קורונה, אימוני קבוצות ואימוני סטודיו על כל סוגיהם צברו תאוצה מדהימה. אימונים פונקציונאליים, זומבה וכמובן, פילאטיס ויוגה. זוכים ממש לעדנה מחודשת.

 

יוגה ופילאטיס – האימונים שחייבים להכיר

יוגה פילאטיס אלו אימונים המתמקדים בחיזוק שרירי הליבה, בגמישות, במתיחה ובהרגעת הגוף ואינם מלווים בפעילות אירובית דינמית כמו בהליכות, ריצות ואימונים פונקציונאליים.  באימוני הליכה, קפיצה או ריצה.

אז מה יותר כדאי יוגה או פילאטיס? התשובה תלויה במטרה הגופנית שרוצים להשיג. במידה ומעוניינים לחזק את שרירי הגוף ולעבוד על גמישותו, שניהם יכולים לסייע.

 

מה ההבדל בין יוגה לפילאטיס? 

האם קיים הבדל בין יוגה לפילאטיס, מה יותר מחטב פילאטיס או יוגה, ועם מי כדאי שתיצרו קשר בנוגע לאימונים אלו? המשיכו לקרוא וגלו.

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי פיאלטיס ויוגה אינם תורמים לחיטוב הגוף וזו כמובן הנחה שגויה. אז מה יותר מחטב פילאטיס או יוגה? שילוב של אחד מהם עם תזונה נכונה ואימוני כוח, יתרמו המון לחיטוב הגוף. למי שלא מעוניין באימונים נוספים, כל אחד מהאימונים יכול לחולל שינוי של ממש בנראות הגוף.

 

ההבדל בין יוגה לפילאטיס נעוץ במספר היבטים – 

  • מכשירים – יוגה הינה שיטה שמתבססת על עבודה עם משקל הגוף בלבד. גוף, נפש ומזרון – אלו כל מה שאתם צריכים בכדי לבצע אימון יוגה. שיטת הפילאטיס מתבססת על שילוב של עבודת גוף עם אביזרים נוספים. באימון פליטאיס מזרון משתמשים לא מעט בגומיות ואימון פילאטיס מכשירים מתבצע על מיטת הפילטאיס. שניהם מעניקים תמיכה לגוף, עוזרים לדייק את התנועות ומחזקים את הגוף מבפנים.
  • תרגילים –  מה ההבדל בין פילאטיס ליוגה? התרגילים מגוונים בשני האימונים ומשתנים בין מאמן למאמן בהתאם לאמונתו ושליטת העבודה שלו. יש אימוני גם פילאטיס וגם יוגה, מתחילים מחימום הגוף על ידי מתיחות ונשימות, כאשר רמת הקושי עולה ככל שהאימון מתקדם.

 

מדיק סנטר ספורט – ציוד לאימוני פילאטיס – יוגה

פילאטיס או יוגה? למה לבחור באימון אחד כאשר אפשר להפיק תועלת משילוב של שני האימונים בשגרת הספורט שלכם. בין אם מדובר באימוני פילאטיס המתמקדים בגמישות ובעבודה של הגוף עם מכשירים ובין אם מדובר באימוני יוגה המתמקדים, ביציבות ובעבודה ללא מכשירים, חשוב לעשות אותם בליווי של איש מקצוע ועם ציוד מתאים.

מדיק סנטר הינה חברה המתמחה בייבוא, בשיווק ובהפצה של ציוד ספורט וכושר גופני לאימונים שונים. אנו מאמינים כי כדי להגיע לתוצאות גופניות המחזיקות לאורך זמן, לא ניתן להתפשר על שום שלב בדרך ולכן, כל המוצרים שלנו מגיעים מהחברות המקצועיות והמובילות בעולם.

למענה על שאלות ולהתייעצות עם הצוות המקצועי שלנו, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 09-8619619.

מחירים מיוחדים לאנשי
מקצוע ומוסדות

מדריכים | מאמנים | פיזיותרפיסטים | אנשי מקצוע | מכונים | מוסדות | קבוצות ועוד…

מוצרים שאולי תאהב