מה ההבדל בין פילאטיס לפילאטיס מכשירים

מה ההבדל בין פילאטיס רצפה לפילאטיס מכשירים? 

ככל שהשנים עוברות המודעות לתחום הספורט ולאורח חיים בריא הולכת וגוברת. כיום יותר אנשים מודעים לחשיבות השמירה על תזונה בריאה ומאוזנת, לתועלות הכושר הגופני ומשלבים אימונים גופניים בזמן הפנוי. בימינו, ניתן להבחין בפיתוחים רבים בתחום הכושר כמו מדידת דופק באמצעות הטלפון הסלולארי או באמצעות שעון חכם וגם אימונים חדשניים. אחד מהאימונים החדשים שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות וצברו תאוצה משמעותית הוא אימון פילאטיס המכשירים.

 

פילאטיס מכשירים – איך הכל התחיל? 

פילאטיס הינו אימון שהומצא על ידי ג'וזף פילאטיס שמטרתו לשפר את התפקוד הגופני השגרתי ואת היציבה של הגוף. ג'וזף פילאטיס רצה לשקם חיילים פצועים וממיטה צבאית יצר מתקן מאולתר שסייע לביצוע האימון. כך התחילו להתפתח אימוני פילאטיס מכשירים.

 

מה ההבדל בין פילאטיס רצפה (מזרן) לפילאטיס מכשירים? 

פילאטיס מכשירים או פילאטיס ללא מכשירים? אימון הפילאטיס מתבצע בשתי שיטות עיקריות ושונות האחת מהשניה. אלו ההבדלים המרכזיים בין שתי השיטות–

  • אופן ביצוע האימון – פילאטיס ללא מכשירים הינו אימון המתבצע בדרך כלל בשכיבה או בישיבה על מזרן וללא שימוש במכשירים או בעזרים חיצוניים. לעומת זאת, פילאטיס מכשירים מתבצע באמצעות מכשירים המעניקים למתאמן סוגי התנגדות שונים שבעזרתם ניתן לבצע תרגילים ביעילות מרבית.
  • קהל היעד – פילאטיס מזרן נועד בעיקר עבור מתאמנים מתחילים או עבור אנשים המעוניינים לבצע אימוני משקל גוף. פילאטיס מכשירים מותאם עבור אנשים המתאמנים לאורך תקופה מסוימת ונחשב למאתגר יותר.
  • טווחי תנועה – בפילאטיס מכשירים טווחי התנועה יהיו בדרך כלל גדולים יותר והמאמץ הגופני יהיה רב יותר. לעומת זאת, כאשר מדובר בפילאטיס המתבצע על מזרן, טווחי התנועה יהיו בדרך כלל קטנים יותר והמאמץ הגופני מופחת יותר.

 

פילאטיס – טיפים למתחילים 

אם אתם חדשים בתחום הפילאטיס רצוי שתשלבו בתחילת הדרך את שני הסגנונות כדי לבחון מהו הסגנון המתאים ביותר עבורכם. לאחר שבחנתם ובחרתם את סוג האימון, רצוי שתתייעצו עם מכון פילאטיס מוביל או תרכשו ציוד רלוונטי.

 

מדיק סנטר – המקום המיטבי לרכישת ציוד פילאטיס מקצועי 

מדיק סנטר הינה חברה המתמחה בייבוא, שיווק ובהפצה של מוצרי פילאטיס וספורט. החברה נחשבת למובילה בתחום בישראל ומייצגת חברות בינלאומיות כמו חברת MVS הבלגית וחברת SISSEL הגרמנית.

הערכים המובילים אותנו לאורך הדרך הם שירותיות, אמינות ומקצועיות ואצלנו כל לקוח הוא VIP. לקבלת פרטים נוספים ולהתייעצות מקצועית על ציוד לפילאטיס, הינכם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון 09-8619619.