מזרן ספורט עבה

אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בעולם אימוני הספורט וספציפית בתחום היוגה או הפילאטיס, בחירת המזרן שישמש אתכם לביצוע התרגילים יכולה להיות מאוד מבלבלת עבורכם. מצד אחד, תוכלו לבחור מזרן ספורט עבה, לשלם ופשוט לקחת הביתה ומצד שני, ככל שתכירו סוגים שונים של מזרנים ופרמטרים שונים שעל פיהם בוחנים את המזרנים השונים, כך תרגישו שההתלבטויות הולכות וגוברות. אז איך נכון לבחור מזרן ספורט והאם מזרן יוגה מומלץ גם לפעילות פילאטיס ולהיפך? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

פרמטרים בבחירת מזרן ספורט

אימוני ספורט על מזרן יכולים להיות מושפעים מאוד מסוג ואופי המזרן עליו הם נערכים. אי התאמה בין המזרן, המתאמן וסוג האימון, יכולה לגרום לתסכול רב ואף לנזק בריאותי וסיכון בטיחותי. על כן, כאשר אתם ניגשים למשימה של בחירת מזרן פילאטיס מומלץ, אתם רוצים להכיר את שני הפרמטרים המרכזיים שעל פיהם יש לבחור את המזרן המתאים לכם:

עובי המזרן

עובי המזרן הוא פרמטר קריטי וחשוב, שמשפיע על נוחות ביצוע האימון אך גם על איכות האימון עצמו. מזרן פילאטיס עבה יכול אמנם להעניק לכם נוחות רבה יותר, אך יכול לפגוע יותר ביציבות ובשיווי המשקל, כשתחושת הקרקע היציבה נעלמת לה מתחת ל-20 מ"מ של מזרן. מן הצד השני, מזרן דק מדי יכול להפוך לעינוי של ממש עבור מי שרק עושה את הצעדים הראשונים בתחום. מזרני יוגה נעים בדרך כלל בין 4-6 מ"מ, בעוד מזרני פילאטיס יכולים להגיע גם ל-16 מ"מ ו-20 מ"מ.

חומר הגלם

חומר הגלם הוא אחד מהמרכיבים הקריטיים בבחירת מזרן פילאטיס מקצועי. המזרנים הבסיסיים ביותר עשויים בדרך מפי.וי.סי (PVC), ממנו עשויים המזרנים הזולים ביותר. יחד עם זאת, מדובר בחומר איכותי שמעניק אחיזה טובה של המזרן ברצפה, אם כי הוא נוטה להישחק במהירות. מזרני TPE נחשבים לאיכותיים יותר וגם לנוחים יותר לתרגול, אך המזרנים האיכותיים ביותר הם מזרני קורמה, שמחירם יכול להיות גבוה במאות אחוזים ביחס לשני הדגמים האחרים. בקטגוריית הפילאטיס תוכלו למצוא מזרן אוויר, מזרן סקאי עבה ומזרני מיני, כל אחד עם היתרונות והחסרונות שלו וכל אחד עם תג המחיר שלו.

מה לגבי מחיר?

בקניית מזרן יוגה מחיר המזרן יכול להשתנות במאות אחוזים מרמה של כ-50 ש"ח למזרן פי וי סי פשוט לרמה של 500 ש"ח למזרן קורמה מקצועי. גם במקרה של רכישת מזרן פילאטיס מחיר המזרן יכול להשתנות מאוד בהתאם לסוג המזרן והעובי שלו. זה נכון שמחיר לא אמור להכריע את ההחלטה שלכם, אבל מצד שני אי אפשר באמת להתעלם מסוגיית המחיר ורבים מאיתנו תמיד יקבלו החלטות קנייה, גם ובעיקר על פי המחיר. כל זה טוב ויפה, אבל לפני שאתם בוחנים את המחיר, ודאו תחילה שאתם מבינים מהם הפרמטרים המתאימים לכם מבחינת התאמת המזרן לסוג האימון ולניסיון שלכם ורק לאחר מכן, נסו לאתר את הדגמים שיעניקו לכם את חוויית האימון הטובה, הבטוחה והיעילה ביותר מבלי לקרוע לכם את הכיס.

אצלנו במדיק סנטר ספורט תוכלו למצוא את כל סוגי האביזרים והציוד לאימוני ספורט ובכלל זה גם מזרני יוגה ומזרני פילאטיס במגוון מידות אורך ורוחב, מידות עובי וכמובן חומרי גלם. אנו מציעים מבחר גדול של מזרנים אותם ניתן להתאים לכל מתאמן בכל רמה ובכל סוג של ספורט ומקפידים מאוד להציע את כולם במחירים נוחים ותחרותיים ביחס למחירי השוק. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-8619619 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.