מחיר רצועות אימון

כמו בכל מוצר שאתם מזמינים, גם בהזמנת רצועות אימון מחיר הוא פרמטר שאי אפשר להתעלם ממנו ולמעשה, פרמטר שיכול להכריע את הרכישה כולה. יחד עם זאת, כאשר בוחנים מחיר של מוצר, כל מוצר, חשוב להבין את ההשפעות השונות של בחירת מוצר זול אל מול מוצר יקר ובמקרה של גומיות אימון וכושר, בחירה של מוצר זול יכולה, לא רק לפגוע באיכות האימונים שלכם ואף ליצור עבורכם סיכונים בטיחותיים, אלא גם להתברר בסופו של דבר כיקרה ביותר.

גומיות התנגדות למתח – עושר של תרגילים

גומיות אימון וכושר ורצועות אימון הם אביזרי ספורט פשוטים מאוד ויעילים מאוד. אביזרים אלה מאפשרים לנו לבצע מגוון רחב של תרגילים, באמצעותם ניתן לחזק את כל שרירי הגוף תוך התמקדות בשרירים ספציפיים בגוף. למעשה, האתגר האמיתי בעבודה עם גומיות כושר לרגליים, לידיים ולגוף בכלל, הוא ללמוד את המגוון העצום של תרגילים אותם ניתן לבצע, תרגילים שמשתנים בהתאם למיקום הספציפי בו נוגעת הרצועה בגוף, לזווית של הרצועה ביחס לנקודת העוגן שלה, לתנוחה בה מבוצע התרגיל וכן הלאה. בכל אחד מן המקרים הללו, אנו משיגים אפקט שונה על שרירים שונים בגוף ובכך גלום גם היתרון הגדול של עבודה עם גומיות התנגדות מתח.

השפעת המחיר על האימון

כאמור, בבחירת גומיות כושר מחיר הוא פרמטר שאתם בהחלט רוצים לשקול לפני שאתם מבצעים את הרכישה ועל אף הנטייה הטבעית שלנו לבחור תמיד במוצר הזול יותר, במקרה הזה אתם רוצים לבחון פרמטרים נוספים לפני שאתם בודקים את סוגיית המחיר. האיכות של ערכת גומיות התנגדות נקבעת על פי שורה של פרמטרים כמו רוחב הגומייה, עובי הגומייה, החומר ממנו היא עשויה, הנוכחות של ידיות אחיזה, החוזק שלהן, חוזק החיבור שלהן והחומר ממנו הן עשויות ועוד. כל אחד מן הפרמטרים הללו יקבע את מגוון התרגילים אותם תוכלו לבצע, את האפקטיביות של התרגילים, את רמת הבטיחות בביצועם ולא פחות מכך, את משך הזמן שתוכלו להשתמש ברצועות ובגומיות לפני שהן תאבדנה מהאלסטיות שלהן או אף תיקרענה לחלוטין.

לא נעים להודות בכך, אבל ישנם לא מעט דגמים של גומיות אימון כושר ודגמים של גומיות התנגדות למתח, שכבר לאחר מספר אימונים, יכולות לאבד את רמת האלסטיות שלהן ולמעשה לעקר את כל התועלת באימונים שאתם מבצעים. דגמים מסוימים אף עלולים להיקרע לאחר מספר חודשים של שימוש, שלא לדבר על קריעה תוך כדי אימון, מה שיכול ליצור גם סיכון בטיחותי. בהתאם לכך, בבחירת רצועות אימון מחיר הוא בהחלט פרמטר שאתם רוצים לבחון, אבל לא להכריע על פיו את הרכישה שלכם. ודאו שאתם רוכשים ערכת גומיות התנגדות איכותיות של מותג מוכר ואמין ואם אינכם יודעים מהו המפרט הטכני האולטימטיבי לאביזרים אלה, כדאי להתייעץ עם מאמן הכושר שלכם או לוודא שאתם עושים את הרכישה בחנות המתאימה.

בחנות ציוד הספורט של מדיק סנטר ספורט תוכלו למצוא לא רק מגוון עצום של אביזרים ופריטי ציוד לספורט, אלא שתוכלו גם להיות בטוחים שכל פריט ופריט המוצג לכם הוא פריט של מותג קצה עליון או מותג מיינסטרים מוביל, שעומד בכל הסטנדרטים המקצועיים עליהם ממליץ כל מאמן כושר. במדיק סנטר ספורט אנו מקפידים לא רק להציע לכם את כל סוגי האביזרים הדרושים לכם ובכלל זה גם רצועות אימון וגומיות כושר, אלא גם להבטיח שבכל בחירה שתעשו, תמיד תוכלו ליהנות מאימון מועיל, יעיל ובטוח. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-8619619 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.